Služby

Servis a servisní podpora

Pro uživatele strojů a zařízení je nabízena široká škála servisní podpory a servisních celků nebo samostatných úkonů.

Úvodem do problematiky obsluhy a servisu strojů a zařízení je vždy počáteční školení, které zohledňuje komplexní potřeby klienta pro pochopení všech závislostí pro bezchybný chod stroje nebo zařízení, společně s dosažením maximální požadované kvality výrobků. Tato školení jsou vícedenní a samozřejmě obsahují i praktickou část. Absolvování školení je potvrzeno certifikátem.

Nejčastěji prováděná školení :

    • školení programu CNC 886
    • školení programu IGEMS nebo WRYKRYS
    • školení obsluhy zařízení WJ podle specifikace stroje WJ
    • školení technologie čerpadla pro vysokotlaký vodní paprsek
    • školení bezpečnosti práce
Absolvováním školení ale naše podpora směrem k zákazníkovi nekončí. I nadále jim jsou k dispozici týmy servisních techniků a programátorů, které každý podnět řeší s maximálním nasazením v minimálním časovém rozpětí, mnohdy

okamžitě.

Nejčastěji otázky vlastníků technologie WJ na HOTLINE vztahující se problematice :

    • multiplikátorů
    • přetěsnění bezpečnostního ventilu BleedDown
    • přetěsnění paralelního kloubu
    • přetěsnění lapováni CheckValue
    • naprogramování složitějších tvarů v softwaru IGEMSWRYKRYS

Přes všechnu snahu minimalizovat opotřebení a poruchovost, ať již vhodnou obsluhou nebo pečlivou údržbou, jsou potřeba po určitém čase využít služby nákupu náhradních dílů nebo si rovnou objednat odborný servisní zásah. Naši pracovníci jsou neustále školeni a můžeme tak zákázníkům nabídnou vždy nejlepší variantu servisního úkonu samotného nebo celého servisního celku.

    • KOMPLETNÍ SERVIS všech částí WJ technologií od roku výroby 1995
    • v případě přeprodeje strojů uvádíme nové uživatele do problematiky společně s GENERÁLNÍ OPRAVOU

Tyto služby nabízíme:

    • uživatelům strojů
    • výrobcům strojů
    • servisním organizacím