Služby
Servis a servisní podpora
Pro uživatele strojů a zařízení je nabízena široká škála servisní podpory a servisních celků nebo samostatných úkonů.
Úvodem do problematiky obsluhy a servisu strojů a zařízení je vždy počáteční školení, které zohledňuje komplexní potřeby klienta pro pochopení všech závislostí pro bezchybný chod stroje nebo zařízení, společně s dosažením maximální požadované kvality výrobků. Tato školení jsou vícedenní a samozřejmě obsahují i praktickou část. Absolvování školení je potvrzeno certifikátem.
Nejčastěji prováděná školení :
okamžitě.
Nejčastěji otázky vlastníků technologie WJ na HOTLINE vztahující se problematice :
Přes všechnu snahu minimalizovat opotřebení a poruchovost, ať již vhodnou obsluhou nebo pečlivou údržbou, jsou potřeba po určitém čase využít služby nákupu náhradních dílů nebo si rovnou objednat odborný servisní zásah. Naši pracovníci jsou neustále školeni a můžeme tak zákázníkům nabídnou vždy nejlepší variantu servisního úkonu samotného nebo celého servisního celku.
- KOMPLETNÍ SERVIS všech částí WJ technologií od roku výroby 1995
- v případě přeprodeje strojů uvádíme nové uživatele do problematiky společně s GENERÁLNÍ OPRAVOU
Tyto služby nabízíme:
- uživatelům strojů
- výrobcům strojů
- servisním organizacím